.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص كمك هزينه حج عمره به معلمان نمونه

رئيس سازمان دانش‌آموزي بابل با معرفي 27 نفر از معلمان نمونه شهرستان بابل از اختصاص 700 هزار تومان كمك هزينه سفر حج عمره به معلمان نمونه استاني خبر داد.

محمد عباس‌زاده اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت بيست و هفتمين يادواره بزرگداشت مقام معلم و ياد و نام معمار كبير انقلاب برنامه‌هاي بسيار متنوعي در شهرستان بابل اجرا مي‌شود.
وي شركت معلمان نمونه استاني و كشوري در نماز جمعه، مراسم ويژه گراميداشت معلمان در سطح شهرستان، نواختن زنگ سپاس 12 ارديبهشت در مدارس سراسر شهرستان و برگزاري مراسم روز معلم از دوازدهم تا بيست و هشتم ارديبهشت را از جمله برنامه‌هاي مهم آموزش و پرورش بابل در هفته معلم برشمرد.
رئيس سازمان دانش‌آموزي بابل به عناوين روزهاي هفته معلم اشاره و تصريح كرد: معلم، دانش‌آموز و تربيت، معلم‌، ايثار و شهادت، معلم و تحكيم خانواده، معلم و انقلاب اسلامي، معلم و مدرسه، معلم و بيعت با ولايت روز شمار عناوين هفته معلم هستند.
وي از كاهش سهميه انتخاب معلمان نمونه همزمان با سراسر كشور در بابل خبر داد و افزود: در سال جاري سهميه انتخاب معلمان نمونه در بابل كاهش يافته است.
عباس‌زاده بيان داشت: سال گذشته سهميه انتخاب معلمان نمونه بابل 47 نفر بوده كه امسال به 27 نفر كاهش يافته است.
وي تصريح كرد: يكي از معلمان بابل معلم نمونه استاني شده و نمونه كشوري نداشتيم.
عباس‌زاده افزود: به معلمان نمونه شهرستاني مبلغ 350 هزار تومان پاداش و به معلمان نمونه استاني مبلغ 700 هزار تومان كمك هزينه سفر حج عمره پرداخت مي‌شود.
وي اظهار داشت: همچنين به قيد قرعه از بين معلمان نمونه شهرستان بابل به دو نفر از معلمان نمونه مبلغ 700 هزار تومان كمك هزينه سفر حج عمره اهدا مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.